.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل:
چرخه انتقال کروناویروس در بابل روبه افزایش است
شمال نیوز : قاسم زاده گفت: چرخه انتقال ویروس در این شهرستان رو به افزایش بوده و این چرخه انتقال موجب افزایش بیماران بدحال شده است ....
چرخه انتقال کروناویروس در بابل روبه افزایش است

شمال نیوز: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان اینکه چرخه انتقال کرونا ویروس در شهرستان روبه افزایش است خواستار توجه به خودقرنطینگی از سوی مردم شد.

به گزارش شمال نیوز، سیدمصطفی قاسم زاده در گفتگویی با بیان اینکه تعداد مبتلایان بدحال و نیازمند حمایت تنفسی در شهرستان بابل رو به افزایش است، ویروس کرونا یک ویروس جدید و تا حدودی ناشناخته با رفتاری موذی و خشن توانست مردم زیادی را درگیر کند.

وی ادامه داد: سرعت ابتلای به این ویروس و ایجاد علائم تنفسی در سیر بیماری در درصدی از بیماران، موجب ایجاد اضطراب عمومی می‌شود.

وی با بیان اینکه مبتلایان بدحال و نیازمند حمایت تنفسی در شهرستان بابل رو به افزایش است، آن را نگران کننده دانست و گفت: چرخه انتقال ویروس در این شهرستان رو به افزایش بوده و این چرخه انتقال موجب افزایش بیماران بدحال شده است و برای مقابله با آن به سازوکار اجتماعی بین مردم و مسئولان نیازمندیم.

وی در پایان سخنانش ضمن تشکر از کادر درمانی بیمارستانها گفت از همه شهروندان تقاضا داریم که با سازوکار اجتماعی خود قرنطینگی از ترددهای غیرضرور خودداری کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.